569 uygun sonuç bulundu

gönderen efdelya
09 Haz 2009, 23:01
Forum: Üyelerimizin El Emeği
Başlık: Re: Benim sandığımdakiler
Cevaplar: 63
Görüntüleme: 53328

Re: Benim sandığımdakiler

meriçnuray yazdı:Bu arada kızımıza da maşallah,Allah nazarladan saklasın.Çok tatlı.:)
çok teşekkürlerrrrrrr evett gerçekten tatlımı talı bir cadıdır o :hehehe:
gönderen efdelya
09 Haz 2009, 23:00
Forum: Üyelerimizin El Emeği
Başlık: Re: Benim sandığımdakiler
Cevaplar: 63
Görüntüleme: 53328

Re: Benim sandığımdakiler

esengül yazdı:evettt aynen nuraycığım :)

bluz tamam da etek çok hoşuma gitti benimde...
ellerine sağlık gülom... :gul:
gülüm buraya gelince dikerim sanada ne demekk sen beğen yeterki :D

saolasın canım :wink:
gönderen efdelya
09 Haz 2009, 22:59
Forum: Üyelerimizin El Emeği
Başlık: Re: Benim sandığımdakiler
Cevaplar: 63
Görüntüleme: 53328

Re: Benim sandığımdakiler

meriçnuray yazdı:Ayy ayyy bu Aysima nekadar şanslı bir yeğen böyle:))

Çok şık olmuş, emeğine sağlık cnm:)

eee tek kız yeğen olunca şanslı oluyor nuray teyzesi :D

teşekkürler canım :wink:
gönderen efdelya
09 Haz 2009, 08:51
Forum: Genel Konular
Başlık: Bugün ne günü olsun?
Cevaplar: 78
Görüntüleme: 24270

Re: Bugün ne günü olsun?

yardımlaşma günü olsun :mrgreen:
gönderen efdelya
09 Haz 2009, 08:50
Forum: Genel Konular
Başlık: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???
Cevaplar: 314
Görüntüleme: 64277

Re: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???

uykumun açılmasını bekliyorum hiç bişi yapmıyorum :wink:
gönderen efdelya
08 Haz 2009, 12:02
Forum: Üyelerimizin El Emeği
Başlık: Re: Benim sandığımdakiler
Cevaplar: 63
Görüntüleme: 53328

Re: Benim sandığımdakiler

yiğenim aysimaya diktiğim kıyafet :D
5.jpg
5.jpg (112.8 KiB) 13002 kere görüntülendi
gönderen efdelya
08 Haz 2009, 11:43
Forum: Genel Konular
Başlık: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???
Cevaplar: 314
Görüntüleme: 64277

Re: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???

ohh afiyet olsun gülüme :gul:


foruma bakıyorum ve blog arkadaşlarımı geziyorum :mrgreen:
gönderen efdelya
07 Haz 2009, 22:26
Forum: Genel Konular
Başlık: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???
Cevaplar: 314
Görüntüleme: 64277

Re: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???

buz yiyorum ve forumu geziyorum sadece :kiki:
gönderen efdelya
07 Haz 2009, 22:14
Forum: Genel Konular
Başlık: içinizde ki çocuk bu gün ne istiyor?
Cevaplar: 122
Görüntüleme: 34220

Re: içinizde ki çocuk bu gün ne istiyor?

Öyle yorgunum ki, sadece uyumak uyumak uyumak istiyorum, içimdeki çocuk çekiştiriyo şöle güneşli bir havada içini ısıtan güneşin altında uzan çimlere gözlerini kapat gökyüzünün maviliğinin altında ruhun dinlensin hadi hadi diyo ama nafile Sus çocuk diyorum dur şimdi sırası mı o kadar vaktim olsa dah...
gönderen efdelya
05 Haz 2009, 09:53
Forum: Genel Konular
Başlık: Ya siz...ne öğrendiniz hayat'tan ?
Cevaplar: 107
Görüntüleme: 41890

Re: Ya siz...ne öğrendiniz hayat'tan ?

yaşlandıkça bazı kişileirn huy değiştirdiğini
kaşısındakini dinlemdiklerini öğrendim :acaba:
gönderen efdelya
05 Haz 2009, 09:51
Forum: Genel Konular
Başlık: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???
Cevaplar: 314
Görüntüleme: 64277

Re: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???

evi topladım ,bloguma baktım,birazda burada dolaşyım
kalkıcam dikiş dikecem,bugün yetiştirmem gerekne bir takım var
ve sonrasıdna da yiğenimin okul şenliğine gidecem :oley:
gönderen efdelya
03 Haz 2009, 23:17
Forum: Genel Konular
Başlık: Kendin olmak...
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 1461

Re: Kendin olmak...

aslında çoğunlukla kendimimdir ,
fakat bazı şeyler varki istenildiği halde yapılamıyor :wink:
maalesef toplum kuralları işte naparsın :hıh:
gönderen efdelya
03 Haz 2009, 16:30
Forum: Genel Konular
Başlık: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???
Cevaplar: 314
Görüntüleme: 64277

Re: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???

sabahtan toplantıya gittim ,pazara gittim geldim yorulmuştum
dinlendim şimdide foruma bir bakım dedim kalkıcam birazdan mutfağı temizlicem :hıh:
gönderen efdelya
02 Haz 2009, 18:55
Forum: Genel Konular
Başlık: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???
Cevaplar: 314
Görüntüleme: 64277

Re: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???

sabahtan pikniğe gittik :oley:
oradan yorgun argın eve zorattım kendmi bir uyumuşum az evvel kalktım, :kiki:
forumdayım
şimdide gidip yemek yapıcam :hıh:
gönderen efdelya
01 Haz 2009, 11:58
Forum: Genel Konular
Başlık: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???
Cevaplar: 314
Görüntüleme: 64277

Re: Şu anda napıyorsunuz bakalımmm???

avona sipariş veriyorum ve forumu geziyorum :D

Gelişmiş aramaya git